Košík je prázdný
Polomaketa amatérského akrobatického letadla původně zkonstruovaného a postaveného Frankem Smithem ve Fullertonu v Kalifornii v roce 1957. Plně akrobatický dvouplošník poháněný motorem Lycoming o 100 HP, byl jedním z prvních úspěšných typů, které nastartovaly dodnes trvající zlatou éru domácí amatérské stavby. Jako předloha pro stavebnici posloužilo skutečné letadlo prezidenta firmy SIG z poloviny 70. let.
Model má příjemné letové vlastnosti vhodné i pro méně zkušené piloty, ale díky polosouměrnému profilu křídel i dobré akrobatické schopnosti. Zvláště výkruty a kopané výkruty jsou lahůdkou. Model je určen pro pohon dvoudobým motorem 6,5 – 8 ccm, čtyřtaktem 8-10 ccm nebo střídavým elektromotorem třídy FOXY C3520-3530 se 4-5S LiPo akumulátorem.
Model je klasické konstrukce z předseknutých balsových a překližkových dílů s odnímatelným ABS motorovým krytem.
Stavebnice obsahuje: Předseknuté balsové a překližkové díly balsové a smrkové nosníky, ABS výlisky motorového krytu a krytů kol, předohýbaný drátový podvozek a vzpěry křídel, kvalitní příslušenství včetně stavitelného plastového motorového lože, aršík samolepek, stavební výkres 1:1 a návod s názornými obrázky a nákresy.
Rozpětí [mm] | 1118 |
Délka [mm] | 1026 |
Plocha křídla [dm2] | 41.9 |
Hmotnost [g] | 2380 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 300 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
Stavební náročnost | S2,S3 |
Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
2T Smithy | 4T Smithy | |||
Motor | ASP S46A | O.S. MAX AX46 | ASP FS-61AR | O.S. MAX FS-a-56 |
Vrtule | MA 11x5“ | MA 11x6“ | MA 12x6“ | MA 12x8“ |
Nádrž (ccm) | 300 | 300 | 250-300 | 250 |
Serva | 5xHS-322 nebo HS-430BH | |||
Serva digi | 5x HS-5485HB nebo HS-5496BH | |||
RC souprava | min. 4 kanály |
Doporučený pohon a RC vybavení - elektrolet:
FOXY Smithy | |
Motor | FOXY G2 C3520-880 |
Regulátor | FOXY R-65SB |
Akumulátor | RAY G3 14,8 V 2700 mAh |
Vrtule | APC 13x6,5E |
Serva | 4x HS-225BB nebo MG |
Serva digi | 4x HS-5245MG nebo HS-7245MG |
RC souprava | min. 4 kanály |
Košík je prázdný